03_01_Дирите змей?

 

 

Решихте и тръгнахте да дирите змей. Вече сте високо в планината, но няма и следа от него. Мадмоазел ФУ и Оги – Огненото драконче са се пъхнали в лупата, а тя се е смалила и се е скрила в козината на кученцето Ози. Гарванчето Охи прехвръква от скала на скала. Изчаква приятелите си край малко водопадче.

Изведнъж голямо сребристо тяло подскача над водата. Остри зъби щракват на милиметри от крилцето на Охи. Долната челюст на нападателя е като кука. Въпреки че Охи успява да подхвръкне, куката едва не го завлича в езерото.

– Ох-и! К-к-какво беше това?!

– Джаф! Пъстърва.

– Идват да си хвърлят хайвера. Плуват нагоре срещу течението на реките. – пояснява Ави.

Мадмоазел ФУ учудено повдига вежди.

– З-з-змей! – трепери гарванчето.

– Джаф! Пъстърва!

– Змей!

– Пъстърва!

– Хей, почакайте! Нали сте приятели.

Разтревожената Ави капва право върху човката на гарванчето, готово да клъвне кученцето. Успява да предотврати схватката.

– Тя, Ламята, само това чака – да се изпокарате…

Мадмоазел ФУ се измъква от лупата. Многозначително я поглежда. Жестът ѝ ти напомня нещо…

Ако искаш да откриеш Тайното оръжие – използвай справочния апарат на тази игра, а после се върни и избирай пак. Ако разчиташ главно на меча, копието, арбалета и бойните изкуства, иди на № 03_02.

 Ако смяташ, че първо трябва да научиш нещо за змея, потърси фолклорната енциклопедия[1]. После иди на № 03_04.

В дневника на приключението записвай номерата на прочетените епизоди. Всеки от тях ти носи по една точка вълшебна сила.


[1] Къде се намира фолклорната енциклопедия – ще разбереш на № 03_44.